Kapcsolat
Tűz- és munkavédelmi témában van kérdésed, vagy gyors ajánlatot szeretnél?
Írj vagy kérj visszahívást – 1 munkanapon belül válaszolok. Dunaújváros mellől, országosan dolgozom.
Székhely
2427 Baracs, Március 15. utca 8.
Mobiltelefon
(70) 327 9401
Az 5 leggyakoribb kérdés és válasz a tűzvédelmi és munkavédelmi szolgáltatásokkal kapcsolatban
1. Kötelező-e a cégemben tűzvédelmi és munkavédelmi szakembert foglalkoztatni? Ha igen, milyen feltételek mellett?
Bizonyos tevékenység, létszám és kockázat felett kötelező a szakszerű ellátás – külső szolgáltatóval teljesen megoldható. Kis irodai cégeknél elég lehet az eseti támogatás; termelő/logisztikai vagy veszélyes anyagot kezelő cégeknél jellemző a rendszeres havi jelenlét.
Tűzvédelmi mérnökként és munkavédelmi technikusként a teljes EHS-csomagot vállalom: felmérem az igényeket, optimalizálom a folyamatokat, és képvisellek a hatóságok előtt is.
Kérj ingyenes állapotfelmérést az info@pyrovad.hu címen vagy a +36703279401 számon!
2. Milyen munkavédelmi és tűzvédelmi dokumentumok kötelezőek vállalkozásnál, és milyen gyakran kell frissíteni őket?
A kötelező dokumentumok közé tartozik a munkavédelmi kockázatértékelés, oktatási napló, egyéni védőeszköz-juttatási rend, kémiai kockázatbecslés, veszélyes anyag nyilvántartás, valamint tűzvédelmi szabályzat, tűzriadó terv, éves tűzriadó gyakorlat és karbantartási naplók (pl. tűzoltó készülékek ellenőrzése vagy karbantartása). Ezeket a munkavédelmi törvény és az Országos Tűzvédelmi Szabályzat írja elő, és a hatósági ellenőrzéseken kérik.
Frissítésük változáskor (pl. új berendezés, jogszabály-módosítás) vagy fix intervallumokban szükséges, különben bírság fenyeget (akár milliós nagyságrendű).
Gondoskodom a dokumentációk elkészítéséről és naprakészen tartásáról elektronikus formában (PDF/Word), akár havidíjas konstrukcióban is. Töltsd ki az árajánlatkérő űrlapot az oldal tetején a gyors induláshoz!
3. Mi a különbség a havidíjas tűz- és munkavédelmi szolgáltatás és az eseti megrendelés között?
A havidíjas együttműködés teljes körű EHS-támogatást jelent: folyamatos rendelkezésre állás, helyszíni bejárások, oktatások (elméleti/gyakorlati, online/helyszíni), dokumentációk frissítése, jogszabálykövetés, balesetkezelés és hatósági egyeztetések – így a céged zökkenőmentesen működhet anélkül, hogy belső szakemberre költenél.
Az eseti megrendelés egy konkrét feladatra fókuszál, pl. kockázatértékelés vagy tűzvédelmi szabályzat készítése határidőre, ideális ha csak alkalmanként van szükség támogatásra.
Mindkettőt kínálom 15+ éves tapasztalattal, így csökkentheted a baleset- és bírságkockázatot. Válaszd a számodra megfelelőt – kérj személyre szabott ajánlatot telefonon vagy e-mailben!
4. Mennyi idő alatt indul a közös munka, mik az első lépések?
Új ügyfélként jellemzően 1-3 munkanapon belül fogadok, ha megvannak az alapadatok (tevékenység, telephelyek, létszám, meglévő dokumentációk).
Az első lépések:
- Gyors adatbekérés telefonon vagy e-mailben.
- Ajánlatküldés a szolgáltatás tartalmával és díjával.
- Szerződéskötés (írásos megbízás).
- Helyszíni bejárás és indító audit.
- Hiánylista, ütemterv, sürgős teendők lezárása, dokumentációk készítése – ez 5-10 munkanapon belül lezárul, sürgős esetben gyorsabban.
A szolgáltatásom biztosítja a jogszerű indulást, felkészítve céged a hatósági ellenőrzésekre is. Induljunk el együtt – hívj most a +36703279401 számon vagy írj az info@pyrovad.hu-ra!
5. Mitől függ az ár?
A létszámtól, telephelyek számától és jellegétől, a kockázattól/tevékenységtől, a szükséges jelenlét gyakoriságától, a dokumentációk körétől, nyelvi igénytől és sürgősségtől.
Példák: eseti kockázatértékelés 35 000 Ft-tól, havidíjas, teljes támogatás 39 000 Ft-tól. Minden esetben előzetes felmérés után adok pontos kalkulációt.
Nincs fix árlista, mely mindenkire egyformán alkalmazható.
Keress bizalommal egyedi árajánlatért az oldal tetején található űrlapon keresztül vagy telefonon, és spórolj időt, energiát a tűz- és munkavédelmi szolgáltatásom igénybevételével.

